Concertagenda

Projectkoor Uit de Kunst
14:30 - 16:30 uur
Locatie: Nicolaaskerk Heino
Voor het eerst neemt Heino´s Mannenkoor in 2019 deel aan de Kunstroute met een tweetal optredens die op de zondagmiddag 2 juni in de Nicolaaskerk plaatsvinden. Begin 2019 werd daarom gestart met het project "Uit de Kunst". Met een programma met liederen die met enige vorm van kunst o.a. musical, opera te maken hebben werden een tiental belangstellenden aangetrokken. Deze jonge lichting is te midden van de routiniers inmiddels enthousiast aan het oefenen om het nieuwe repertoire onder de knie te krijgen. Dat dit geen fluitje van een cent is mag duidelijk zijn als we even een tipje van de sluier oplichten: de prachtige 19e eeuwse hymne "Calon Lan" van Welshe oorsprong is een van de nieuw in te studeren liederen geworden. We nodigen de bezoekers van de Kunstroute dan ook graag uit om op zondagmiddag 2 juni om 14.30 u en/of 15.30 u even een moment van rust in hun tour in te lassen en ademloos te komen luisteren naar de prachtige liederen die Heino´s Mannenkoor met de jonge lichting ten gehore brengt.
Contactgegevens:
Adres secretariaat: